235 359 229
235 355 185
Žukovského 6, Praha, 161 00
Hravá odpoledne
Asociace aktivních škol
Přijmeme kuchařky
Aktivní město
Výtvarné kroužky
Invakuace - certifikát
Taneční škola
Skříň zapomnění
2015-2016-skrin_zapomneni
Kalendář
Duben 2018
Po Út St Čt So Ne
« Bře    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ZŠ Dědina je členem Asociace aktivních škol

Asociace aktivních škol, z.s. (AASKOL)

Preambule: Tlak na ředitele škol se v posledních letech zvyšuje. Košatější administrativa, méně volnosti pro rozhodování, bigotnější předpisy, rychle etablovaná „nová krajská vrchnost“.

Přesto je stále mnoho ředitelů, kteří nerezignovali, nejdou jen cestou nejmenšího odporu, nejsou přeopatrní a pasivní. Z čistě principiálních příčin se snaží povznést svou školu, stát se ve své obci jedním z majáků kultury a aktivity, jsou aktivní a hrdí na svou školu.


Není to lehké a přínosy neodpovídají vynaloženému úsilí (alespoň v pozemském horizontu).


Nejen proto je dobré se sdružit.

      Vize Asociace aktivních škol

  • POSÍLENÍ NENÁROKOVÉ SLOŽKY MZDY
  • ADMINISTRATIVNÍ ZJEDNODUŠENÍ INKLUZE
  • NAVÝŠENÍ MZDY ŘEDITELŮ
  • NÁVRAT ŠKOL K TRADIČNÍM HODNOTÁM (VÝCHOVA, VZDĚLÁNÍ)
  • DISTANCOVÁNÍ SE OD SOUČASNÉ ROZPRACOVANÉ PODOBY KARIÉRNÍHO ŘÁDU UČITELŮ

      Aktivní škola

  • Má odvahu zkoušet nové přístupy, metody a formy vzdělávání. Je schopna tento proces kriticky zhodnotit a optimalizovat.
  • Pravidelně spolupracuje s jinými školami a dalšími institucemi na různých projektech včetně mezinárodních.
  • Systematicky se úspěšně účastní nejrůznějších soutěží, případně se podílí na jejich organizaci.
  • Zaujímá významné, nepřehlédnutelné postavení v rámci lokální komunity.
  • Je schopna a ochotna být příkladem jiným školám ve vybraných oblastech výchovně vzdělávacího procesu.
  • V závislosti na místních podmínkách vykazuje dlouhodobě významně nadprůměrný nebo výrazně rostoucí zájem rodičů a žáků o studium. Je okolím vnímána jako úspěšná.
  • Většina absolventů školy je s přihlédnutím k jejich studijním předpokladům úspěšná na školách vyššího stupně.
  • Její pracovníci a vedení vyvíjejí mediální aktivitu na lokální nebo celostátní úrovni.